Porządek obrad
2.
Stwierdzenie kworum i przyjęcie porządku obrad.
3.
Informacja o pracy Burmistrza Miasta w okresie między sesjami.
4.
Informacja na temat działań Rady Miejskiej w okresie między sesjami.
5.
Interpelacje, zapytania zgłaszane przez radnych, wolne wnioski mieszkańców.
6.
Odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wolne wnioski.
7.
Przyjęcie oceny zasobów pomocy społecznej dla Miasta Węgrowa za 2023 rok.
8.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
powołania stałych Komisji Rady Miejskiej Węgrowa,
2)
powołania Przewodniczącego Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu,
3)
powołania Przewodniczącego Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego,
4)
powołania Przewodniczącego Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Terenami,
5)
powołania Przewodniczącego Komisji Zdrowia, Oświaty i Kultury,
6)
powołania Komisji Rewizyjnej,
7)
powołania Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej,
8)
powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
9)
powołania Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
10)
wyboru przedstawiciela Miasta Węgrowa na członka Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgrowie.
11)
ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta Węgrowa.
9.
Przyjęcie protokołu Nr I/2024 pierwszej sesji Rady Miejskiej z 7 maja 2024 roku.